Tillbaka från storstan!

Nu är jag tillbaka i Gloucester igen. Skönt! New York var underbart! Vi hade fantastiska dagar. Men det är skönt att jag inte bor där. Det är definitivt en 24/7 stad, det händer alltid något. Kul att besöka staden ibland, men som sagt, jag är glad att jag inte bor där :)

Jag ska skriva ett utförligare inlägg senare, med bilder också! Idag blir det bara lite kort.

För övrigt är det helt underbart väder här i Staterna! Det är säkert över 20 Celsius, stranden är full av solsugna männsikor, på gymmet var folk som vill se strandfina ut (inklusive mig själv), människor är ute, glada, öppna.. Det är härligt att se! Båtarna ligger i havet, surfarna gör sitt bästa för att hitta de bästa vågorna, ja ni förstår!

Idag är jag extra glad för jag hittade 2 (!) brev adresserade till lilla mig! Ska läsa dem senare, lycka.

Hur har ni det där hemma? Sol? Är ni på stranden?

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0