4 månader i Amerikat idag

Kan ni tänka er att jag varit här en tredjedel av mitt au pair- år idag?! Så är det i alla fall. Och jag firar det :) Prövade ett nytt fik här i Gloucester, varför har jag inte vart där innan?! Nära, gott, mysigt och rimliga priser. Toppen! Strax ska jag baka kladdkaka jag och värdfamiljen ska äta senare. Det blir första gången jag bakar det här. Apropå kladdkaka kommer jag att tänka på syster Lisa, hon är grymmast på att baka det. Idag har hon sin bal! Hon kommer att vara finast av alla <3

För att vara ärlig startade min dag dåligt.. Jag ville mest gömma mig under täcket. Men nu kan det ju bara bli bättre :) Solen har kikat fram (äntligen!), jag promenerade på stranden och blev lite mer tillfreds med mig själv ;) Ikväll är det Starbucks- möte med tjejerna! Ska bli kul, det är alltid skönt att prata av sig med likasinnade.

Vad landade i min brevlåda idag?! Om inte ett vykort! Från fina Linn, det gjorde min dag.

Och vad väntar mig, Linn och ett gäng kompisar till helgen, om inte New York!!!! Lördag till måndag :D

Tänker på er där hemma lite extra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0