Dagens insikt (er)

Igår tog jag med min minsting till YMCA för att simma och ha lite kul i bassängen. Det var skitskoj! Jag fattar inte att jag inte gjort det tidigare :P Vi plaskade runt, hoppade från trampolinen och simmade under vattnet..

I alla fall, jag har liksom inte tänkt så mycket på det innan, men. Barn blir grymt hungriga efter att ha badat! Vi åt lite lätt innan vi åkte, men det var visst väldigt hungrigt efter dryga timmen i bassängen. Det ska jag komma ihåg till nästa gång. Galet alltså.

För övrigt måste jag skicka en stor eloge till alla föräldrar! Ni jobbar så hårt, sen när ni kommer hem vill barnen bara ha mat och pengar. Typ. Var jag sån? Jag är hursomhelst imponerad :)

Idag går mina pojkar på sommarlov. Nästa vecka min 13- åring. Det blir skoj, men intensivt. Sånt pågår alltså i min vardag.

Förresten har jag glömt skriva att jag var hos frisören för ungefär en månad sen. Resultat:


Krampåer

Kommentarer
Postat av: Linn

En alltid lika söt Emelie!!

Kul att du tog med pojken till badet, det får du se till att göra nu när barnen är lediga. En lång sommar väntar dig, men kommer säkert bli kul, få lite mer rolig tid med barnen.

Jag kom igår hem ifrån scoutläger o är nu lite deppig. hade så grymt roliga dagar. Jag blir alltid lite nere efter ett läger, men imorgon kommer Jim så det blir spännande!!

Ha det finfint vännen!! Have a good one!!

Kramar Linn

2011-06-23 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0