6 månader, baby!

Det är ofattbart, men jag är halvvägs nu. Har gjort hälften av mitt au pair- år :) Jag undrar lite tyst, redan? Men ja, så är det.

Ibland är det segt, ibland flyger tiden. Men det ska bli fint att komma hem igen! Punkt.

Jag kan inte nog poängtera hur nice det är med sommar här! Havet ligger supernära, stranden bara väntar på en :) Den här veckan har jag vart vid antingen poolen eller stranden 6/7 dagar. Det ni! Igår fick jag sota för det dock.. Blev för många timmar i strålande sol, så jag ser ut som en räka ungefär..

Hur som helst, för att återgå till ämnet. Det är såklart jag längtar hem. Till Sverige, till familjen, till vännerna.. Men jag är glad att jag har tid för att upptäcka fler saker här under resterande tid :) Jag är inte färdig än.


Kissemiss<3

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0