20 juli 2011

Hallå där! Hoppas att ni har det finfint där hemma :) Det har jag här. Solen skiner, jag tar med pojkarna till poolen, äter glass och simmar på YMCA på fritiden. Det är livet det.

För några dagar sen var jag inte alls glad i hjärtat, syster hade åkt hem, familjen köpt hundvalp och jag hade ångest över att börja jobba igen efter en veckas semester.. Men det gick ju bra det med. Mina känslor går upp och ner, ingen dag är den andra lik och det händer så mycket hela tiden. Men för tillfället är det kanon i alla fall.

Tänkte passa på att be om ursäkt för de mail jag inte har svarat på på X antal veckor, svar kommer snart!

För uppdatering om Lisas besök, håll ut! Det kommer. Här kommer en bild från New York;


Är staden fantastisk eller är den fantastisk?! Mer kommer..

Just nu ligger jag i soffan, äter fruktsallad och tittar på Måns i Allsång på Skansen. Visst är han ganska bra ändå?! Klart det inte är Berghagen.. Men han gör det bra trots det ;)

Så där, nu ska jag fortsätta titta. Hörs!

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0