Några rader den 7:e augusti

Det var visst inte igår jag loggade in här senast insåg jag precis. Ska sanningen fram vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Vad vill ni läsa om? Veckorna rullar på, snart är det nästan höst, om bara någon vecka min födelsedag, min 7- åring blir 8, min värdmamma fyller år, osv osv. Mycket som är på g. Jag känner rent allmänt lite stress och ångest över om jag kommer att hinna med allt jag vill göra också. Jag behöver läsa 3 till credits. Kommer jag ha råd med allt?

Idag har jag skypat med min bästa familj, blir så glad av att se er hörni<3 Ikväll jobbar jag då värdisarna ska på konsert.


Här är jag och sis på Harry Potter- bio! Denna bild stoltserar som bakgrundsbild på min dator, blir lika glad inombords när jag ser den :)

För övrigt har jag ett musiktips till er:

http://www.youtube.com/watch?v=suRsxpoAc5w&feature=player_detailpage

Kolla in!

Imorgon är det dags för Annika att ta flyget över denna sidan Atlanten och åka på au pair- skola, sen blir det Wellesley nästa! För er som inte vet ligger Wellesley en timme ifrån Boston ungefär, fast istället för norr om så väst om staden. Om du läser detta, Annika, så vill jag önska dig lycka till och ses snart!

New York och systerbesök måste komma upp kommande vecka. Så är det bara.

Overandout<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0