Kan knappt bärga mig!

Jag känner mig som ett litet barn inför julafton! De senaste dagarna har brevlådan innehållit diverse storlekar på paket och kort där adressaten är Emelie Fredriksson. Kul va?! Jag har samlat allt i en hög som ligger och väntar på mig på skrivbordet :)

Inatt till och med drömde jag att det var min födelsedag, en dag för tidigt.. Haha. Ett av paketen jag fått ska tydligen öppnas redan idag med. Spännande!

Här bjuder jag på en bild från då mina au pair- vänner hade ett surprise birthday party för mig för någon vecka sen :)

De hade sagt att vi skulle grilla.. Svarade konstigt på mina sms gjorde de också under dagen.. Haha, luriga vänner man har :P

Hörssnartigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0