Bara så ni vet

Jag har nu beslutat mig för att inte förlänga mitt år. Jag kommer alltså jobba min sista dag den 23:e januari, sen blir det en resemånad i USA! Vart det blir är inte klart. Men jag kommer i alla fall hem i februari :)

Det har varit ett tämligen lätt beslut att ta. Jag känner att ett år räcker gott och väl. Det finns många fördelar med att vara au pair, men också de som är mindre bra. Det tåls att skriva om, men inte idag. Sen längtar jag hem<3

Jag har såklart tänkt på hur det skulle vara att förlänga, hur länge i så fall, och så vidare. Men det här beslutet känns bra för mig!

Här några pics från min födelsedag(!):




Blommor och blader från Fredrikssons!

Glad nyhet!: kronprinsessan Viktoria och prins Daniel ska ha barn i mars! Det blir spännande :)

Takecare!

Kommentarer
Postat av: Maja

wiiiiiii längtar som ssjutton till febriarri :)

2011-08-24 @ 21:46:16
Postat av: Sofie

Det känns skönt att du kommer hem i vår!

Men först ska vi ses i USA! Längtar sååå! Hoppas du får ledigt någon dag så vi kan åka på äventyr:D!

Kramisss

2011-08-29 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0